10/05/2020 | Group PASHUYSEN opent opnieuw de deuren

Vanaf 11/05 zijn alle filialen en diensten van Group PASHUYSEN opnieuw ter beschikking.

 

Uiteraard zullen wij alle veiligheidsmaatregelen toepassen om uw veiligheid en die van onze medewerkers te garanderen. Een aangepaste dienstverlening is dan ook noodzakelijk:

 

Voor de verkoop:

Het aantal gelijktijdige bezoekers wordt beperkt en elke wagen in de showroom gedesinfecteerd. Wij vragen elke bezoeker dan ook zich aan te melden bij de receptie, waar één van onze medewerkers u graag zal begeleiden tijdens uw bezoek. Maakt u graag een afspraak, dat kan telefonisch of via mail in de vestiging van uw voorkeur: http://www.pashuysen.be/contact

 

Voor de naverkoop:

Wij stellen standaard voor om wagens voor herstellingen de avond voor de afspraak voor de gebouwen binnen te brengen en de sleutels in de brievenbus te deponeren. Deze termijn van ‘stilstand’ van het voertuig is immers noodzakelijk om alle risico’s op contaminatie te vermijden. Vervolgens zullen onze medewerkers bescherming van vloer, stuurwiel, bestuurderszetel, handrem en versnellingspook aanbrengen om – voorzien van het nodige beschermingsmateriaal – in alle veiligheid aan elke wagen te kunnen werken en deze zonder enige kans op contaminatie opnieuw aan de klant te kunnen overhandigen.

Past deze regeling u niet? – geen probleem, u kan er vanaf 25/05 ook voor kiezen om de wagen bij uw aankomst te laten desinfecteren zodat we er dadelijk aan kunnen beginnen! Ook voor vervangwagens zullen wij vanaf dan dezelfde procedure toepassen bij afgifte en inname. Onze medewerkers worden opgeleid en voorzien van de nodige hulpmiddelen om dit vlekkeloos te laten verlopen.

 

Voor leveringen van nieuwe- en tweedehandswagens:

Uiteraard vinden ook deze opnieuw plaats en worden ifv de beschikbaarheid van de wagens ingepland. Enige vertraging in de voorziene levertermijn omwille van de wereldwijde impact van de corona-crisis is vaak onvermijdelijk, maar onze medewerkers houden u zo goed mogelijk geïnformeerd zodra we zelf over betrouwbare informatie beschikken. De leveringen zullen uiteraard uitgevoerd worden met respect voor de ‘social distancing’ maatregelen en wat beknopter dan gebruikelijk verlopen. Mocht alles nog niet duidelijk zijn blijven wij uiteraard via alle kanalen bereikbaar voor extra toelichting of doen we de levering, wanneer de verstrengde maatregelen rond de corona-crisis achter de rug zijn, gewoon nog eens over.

 

De openingsuren:

De openingsuren van de verkoop zijn:
Ma-vr 9h – 18h
Za 9h – 16h
Voor de naverkoop kunnen van ma-vr van 8h tot 18h wagens afgehaald worden.

UIteraard vragen wij tijdens uw bezoek de algemene richtlijnen steeds te respecteren:

 

Inmiddels blijven buiten de kantooruren de permanenties ongewijzigd:

In geval van dringende herstellingen of dringende takelwerken kan u contact opnemen met:

  • Renault Assistance voor Renault voertuigen onder garantie: 0800 15 0 51
  • Dacia Assistance voor Dacia voertuigen onder garantie: 0800 97 96 5
  • Hyundai Assistance voor Hyundai voertuigen onder garantie: 03 253 62 42
  • Isuzu Asssitance voor Isuzu voertuigen onder garantie: 03 253 62 48
  • Opel Asssitance voor Opel voertuigen onder garantie: 0800 16 7 22
  • Voor leasewagens: contacteer het bijstandnummer van uw leasemaatschappij
  • Voor alle voertuigen buiten waarborg of servicecontract:
  • Vlaams-Brabant: Takeldienst Roelants: 016 44 00 17
  • Limburg: M-Assistance: 011 69 24 70

Wanneer uw wagen ter plekke niet kan hersteld worden zoeken wij samen naar de meest geschikte oplossing.

 

Wij danken u voor uw begrip tijdens deze ongekende tijden. Zorg voor mekaar en blijf gezond!

Het Team van Group PASHUYSEN